c

Cum sociis Theme natoque penatibus et magnis dis parturie montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur ullamcorper id ultricies nisi.

1-677-124-44227 184 Main Collins Street, West Victoria 8007 Mon - Sat 8.00 - 18.00, Sunday CLOSED
Follow Us

Søvn blir etter min mening for sjeldent diskutert i forbindelse med helse og trening. Greg Nuckols argumenterer for at grunnen til at søvn ikke er et "hot topic" når det kommer til trening og helse er på grunn av at det er vanskelig å markedsføre og tjene penger på. Hvis du går til en personlig trener betaler du for å få veiledning innen trening og kosthold. Det er derimot litt vanskeligere å ta betalt for å råde noen til å sove mer. De fleste som sover for lite vet jo at

Trening for optimal muskelvekst er noe som står sentralt i treningen for mange. Samtidig er dette med muskelvekst likevel noe som kan være vanskelig å oppnå gjennom trening fordi det krever tålmodighet og kontinuitet. Veldig mange stagnerer og kommer seg ikke videre etter de har kommet seg ut av stadiet som nybegynner, og det er kanskje ikke så rart, for når du er nybegynner vil stort sett alt av styrketrening ha en effekt. Hvordan du tilnærmer deg treningen etter nybegynnerstadiet krever litt mer baktanke for å fortsette å ha optimal